برگزاری مراسم جشن عید نیمه شعبان در دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم جشن عید نیمه شعبان در دانشکده طب ایرانی

به مناسبت جشن میلاد حضرت مهدی (عج) از فعالان فرهنگی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج) و عید نیمه شعبان، مراسم جشنی با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی، مدیران و همکاران دانشکده، چهارشنبه 2 اسفندماه 1402 در ساختمان احمدیه دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر رحیمی فرارسیدن این عید خجسته را به تمامی همکاران دانشکده تبریک گفت و از فعالیت یک ساله معاونت فرهنگی دانشکده در گرامی داشتن مناسبت های مذهبی و فرهنگی و همچنین ارتقای هرچه بیشتر شاخصه های فرهنگی دانشکده قدردانی کرد.

رئیس دانشکده طب ایرانی همچنین برگزاری مستمر برنامه های یکشنبه های فرهنگی دانشکده را باعث ایجاد حس همدلی و صمیمیت در بین همکاران و ارتقای دانش اجتماعی و فرهنگی در سطح دانشکده دانست.

در ادامه مراسم، شیما اصفهانی، کارشناس فرهنگی دانشکده گزارشی از فعالیت های یک ساله معاونت فرهنگی دانشکده ارائه کرد.

برگزاری مناسبت های مذهبی و فرهنگی، برگزاری اردوهای دانشجویی، برگزاری نشست های روانشناسی و اجتماعی در قالب یکشنبه های فرهنگی دانشکده، و برپایی ایستگاه های صلواتی در سلامتکده ها به مناسبت های مختلف ازجمله فعالیت های معاونت فرهنگی طی یک سال گذشته بوده است.

مراسم با برگزاری نظرسنجی پیرامون برنامه های فرهنگی سال آینده دانشکده ادامه پیدا کرد و تمامی همکاران پیشنهادهای خود را درخصوص بهینه سازی فعالیت های فرهنگی دانشکده ارائه کردند.

در ادامه از فعالان فرهنگی و همچنین برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی دانشکده با تقدیم هدایایی قدردانی شد و مراسم با اجرای مولودی جشن نیمه شعبان پایان یافت.

خاطره فهیمی
نویسنده:

خاطره فهیمی