چگونگی و نحوه ثبت نام پذیرفتهشدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405/1404

قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405/1404
با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی،
خواهشمند است از تاریخ 01/07/1404 لغایت 10/07/1404 جهت ثبت نام و تکمیل فرآیند آن به سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبانی که فاقد شماره شناسنامه میباشند از کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) نسبت به اسکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید. لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفتهشدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره، نیمسال اول سال تحصیلی 1405/1404 میباشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:
- تکمیل و اسکن فرمهای ثبت نامی
- اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا 31 شهریور ماه 1404 (برای دانشجویان ترم آخر)
- فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (که قبلا توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است.)
- اسکن شناسنامه (تمام صفحات)، کارت ملی و عکس پرسنلی با فرمت JPEG و حجم کمتر از KB 50
- تصویر کارت هوشمند پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس +10
پذیرفتهشدگان مشمول برای بهرهمندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
تبصره 1. پذیرفتهشدگان سرباز نیز میبایستی از طریق سایت فوقالذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمیبایستی طولانیتر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری نمایند. (مزید اطلاع اضافه مینماید که این افراد جهت ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت.)
تبصره 2. داوطلبان عزیز در صورت لزوم میتوانند با مراجعه به بخش آموزش سایت vazifeh.police.ir فیلمهای آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور
https://vazifeh.police.ir/page/page-news?id=1000648
- پذیرفتهشدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام صادر گردد (مجوز مورد نظر تاریخ، شماره و امضا دارد.)
- دانشجویانی که بعلت عدم رعایت مقاطع پیشنیاز و...، "عدم صدور مجوز ثبت نام" برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر میگردد، میتوانند درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک مورد نظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا "علت" عدم صدور معافیت تحصیلی در کارتابل نشان داده میشود.
- دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی نمایند.
- مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه میباشد.
- دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
دانشگاه علوم پزشکی تهران← دانشکده (مورد نظر)
- تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره و راهنمایی: 096480
- تصویر گواهی پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام طرح خدمات قانونی تا تاریخ 31/06/1404
- ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا تاریخ 31/06/1404 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی گردش خون
- گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
- تصویر کارت سهمیه ایثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و...)
- نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر ویژه پذیرفتهشدگان استعدادهای درخشان
- مدارک مربوط به انصراف قطعی برای دانشجویان انصرافی مقطع کارشناسی ارشد
- تکمیل و اسکن فرم تعهد عدم مغایرت مدارک(جهت دریافت اینجا کلیک کنید)
توجه خیلی مهم:
الف: ضروری است پذیرفتهشدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرمهای بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت sajed.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرمهای گزینش اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرآیند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم با شماره تلفن های 88992765 و 09383340659 تماس حاصل فرمایید.
(نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید. پس از ایجاد رمز و ورود به کارتابل کاری، میز کار، در پایین صفحه بر روی نام خود کلیک کرده و از منوی تکمیل اطلاعات و ارجاع استفاده نمایید. سپس تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی و یک فایل PDF از رزومه کاری خود را بارگذاری و سوابق کاری، تحصیلی و معرف علمی شامل اساتید، و معرف عمومی شامل دوستان و آشنایان خود را تکمیل و در نهایت از منوی ارجاع، منوی کاربر، گزینه "محمدی" را انتخاب نمایید.). ضمناّ جهت انتخاب پسورد ترکیبی از حرف بزرگ، حرف کوچک، علامت @ و عدد استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب خواهد بود.
ب: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک ضروری است مجدداً حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام "ثبت نام انجام شد" را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت فرمایید.
ج: درصورت مشاهده پیام "مدارک ناقص میباشد" سریعاً نسبت به رفع نواقص اقدام فرمایید.
د: لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق شروع دوره و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایید. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید.
ر: جهت دریافت کارت دانشجویی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به آدرسhttp://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمایید.
ز: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بهوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکانپذیر میباشد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت. برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک فرمایید.
ه: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633253 و شماره واتساپ، ایتا و سروش 09302308499 تماس حاصل فرمایید.
تاریخ ثبت نام حضوری
تاریخ ثبت نام حضوری جهت تحویل اصل مدارک توسط دانشکدهها اطلاعرسانی خواهد شد.
توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبول شدهاند به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبتنام الزامی است.
ارسال نظر